Aaaah!!!

Hjälp! JAG har vattenkoppor!! Omg hur ska detta gå?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men va?! Har du inte haft det innan? Nån du vet som har det ny eller?

2012-05-15 @ 21:45:35
Postat av: Linda

Nej har inte haft det förut...:-(. Ja, melodies kusin hade det för två veckor sedan och jag var med henne dagen innan hon fick det...morr. klikli

2012-05-15 @ 22:35:46
Postat av: Malin och tjejerna!!

HOPPAS du får en lindrig vuxenvariannt! Har hört skräckhistorier om det. Köp kylbalsam på apoteket, jag köpte nått som var emot vattkoppor till tjejerna nu när dom hade dt! Krya på dig!!

2012-05-15 @ 22:56:04
Postat av: Linda

Tack Malin! Jo, har också hört att det kan bli nasty, meeeen, än så länge har jag typ 20-30 prickar som inte är SÅ farliga...men vi får se;-). Värre med febern och tanken på att smitta gumman...suck...

2012-05-16 @ 06:51:59
Postat av: Johanna

Men stackare! Finns även tabletter mot klådan att få förskrivet idag, så om det blir helt vansinnigt jobbigt så tveka inte att ta kontakt med läkare. Tror det är "Atarax" man kan få, om du vill kan jag kolla upp bättre. Krya på er och hoppas att Melodie inte får det föräns du känner dig bättre. KRAM

2012-05-16 @ 07:51:21
Postat av: Malla

Naaw, stackars dig! Hoppas som alla skriver att du får en mild variant. Men det verkar ju så, 20-30 kan en palla :) Potatismjöl ska också vara bra mot klådan. Och både Atarax eller Tavegyl som Johanna skriver. Hang in there snäckan!

2012-05-16 @ 18:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0