Stjäl wifi i Piteå!

Sitter i Piteå och stjäl lite wifi, dvs att jag kan snabb-blogga lite! Ikväll ska vi till min bror och äta middag. Mellie är hos mormor och morfar och myser för fulla muggar, precis som vi också gör! Vi har kört skoter, handlat frön att plantera när vi kommer tillbaka och fikat, ätit gomat som mamsen lagat och verkligen bara haft det bra! Det är så skönt att komma heeeem!

Flygningarna gick jättebra och jag är övertygad om att min baby utan tvekan kvalificerar sig till världens snällaste. Men det var ett snabbt hej från mig, nu väntar en kort körning så är vi hos storebror. Åh, glömde säga, på måndag ska vi på hockey! SM semifinal mellan SAIK-AIK. Spännande och jättekul!

Puss på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0