Herre min hatt.

Åj vad trött jag är men jag har haft en kul dag så får väl inte klaga över det.


Idag åkte vi till Aksel (Melodies kompis) och Vivian (min kompis). Det är så himla roligt för nu "leker" barnen med varandra, kryper fram och tillbaka, delar med sig av smulor dom hittar, delar kakor och skjutsar varandra i gåbilar. Satt bara och tittade på hur söta små människor är! Otroligt!
Aksel fyller ett år på söndag och lärde sig att gå för två dagar sedan, ser så sött ut och så fel ut på samma gång! Dom små små liven som har krupit ska gå nu snart.

Så har dom en hund också och det var jättespännande och jättekul, men ibland blev hon lite rädd men skrattade i räddskriken:-)

Jag och V planerade att jag ska ta en helg, första i juni tror vi, och resa och besöka dom i deras nya hus "jättelångt" borta. De har köpt ett SÅ fint hus på en myspys ö här typ en timme -ish härifrån. Kul!

Nu ska jag sätta ner rumpan i soffan och slappna av resten av kvällen!
Hoppas ni får en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det går visst att kommentera, så why don't you? ;-)

2012-03-16 @ 19:54:00
Postat av: Camilla

Ja nu jävlar gör det det. Oftast inte :S Sötnötter som leker. Verkar som att vovven gillade Melodie iallafall ;)

2012-03-16 @ 20:07:20
Postat av: Mela

Förstår dig. Jag grubblade mycket på det när jag bodde i Finland. Speciellt efter att vi fick Engla.. :/

2012-03-20 @ 20:43:06
URL: http://melano.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0