Härlig månad.

Måste ställa mig tudelad till det. Mars. Vår. Fint! Resa till Sverige, underbart. Men.
Sista månaden med melliemys. Räkningar för över 20 000nok, EN inkomst. Jättejättekul. Vet inte. Plus det att jag fick mail från skyways om att dom ställt in flygningen Stavanger-Stockholm. Skit alltså. Där var det nya biljetter för drygt 2000. Nej. Det är frestande att dra något gammalt över sig och bara vänta ut månaden. Men samtidigt måste jag ju njuta det sista med gumman!
God morgon förresten!

Något positivt är att jag verkligen älskar mitt nya liv där Melodie är i säng kl 19.00, säger natti och somnar på 30 sekunder!
Vi har dragit ner till en vila på dagen och den är mellan en -två timmar. Perrans.
:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0