Snoddar?

Alla andra bebisar med samma hårmängd som melodie lyckas ju fixa frisyrer med snoddar, men vart hittar man snoddar till så fint hår? Vill också göra fin frisyr ju:-)


Jag skulle egentligen vara på spinning nu men Atle sitter fast, verkligen helt fast, i trafiken och har gjort det i över en timme nu. Tippar han är mindre road;-)
Mellie ligger och tar en miniblund på 20 min så hon inte ska bli övertrött innan läggningen ikväll. Vet att de inte ska sova efter 17, därför ska jag snart väcka henne, bara ge henne några minuter -hon har just somnat.


Kommentarer
Postat av: Malin och tjejerna!

Jag köpte mina i thailand. Men jag tror man kan hitta det i en vanlig leksaksaffär! Snoddarna alltså!

2012-01-23 @ 21:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0