Myser

Idag myser jag med melodie. Vi har just kommit hem från kvadrat där jag köpte de där röda lackskorna jag pratade om, längtar tills hon kan ha dom!!:-) Ni ska få bild på de senare, men de ligger under vagnen ute i kylan där Mellie ligger och sover.
Efter jul har jag fått tre nya problem områden här hemma. Köket, hallen och den tapetserade vägghörnan i vardagsrummet. I köket ville jag ha något i fönstret, men fönsterbrädorna är så smala, eller rättare sagt finns inte, så det måste vara smalt pynt där. Köpte dessa bokstäver som lyfte fönstret lite, men måste skaffa nya hissgardiner också. Möblerade om på hyllan i köket ovanför matbordet också, blev lite mysigare eller iaf något nytt att se på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0