Jomenvisst

Schjoo (sug in luft medan du "uttalar" bokstäverna så får du det vi norrlänningar kallar för ett ja), hon vaknade kl 4 inatt och var igång en stund, inte lika länge som igår men ändå. Nu ligger hon så sött och snusar så gott och jag har följande val:
1. Att väcka henne så hon kanske somnar tidigare ikväll.
2. Att gå upp själv och få mig en timme helt för mig själv.
3. Att somna om igen tillsammans med henne, vilket inte direkt löser sömnsaken men oooh vad jag skulle behöva en-två timmar till!

Hmmm hmmm...

Har lust att göra jättemycket idag! Vill åka till byn (ja, ska inte ut på landet till någon liten håla då som man kan tro i Sverige, utan när man säger byn så menar man ju faktiskt själva stan) och kolla in rean på de exklusiva butikerna. Har dock också sett ett par väldigt fina röda lack-kängor till melodie på kvadrat på rea. Kommer ihåg att jag tittade på dom innan jag ens hade henne i magen och tänkte att sådana ska minsann min eventuella tjej ha!

Så, what to do idag? I-lands problem. Sen ska väl den där middagen lagas också? Jaja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0