Försöker igen

Under min extrema sjukdomsperiod har jag inte kunnat prova få ordning på sovningen så det har blivit så "illa"(?) nu att hon inte ens vill SE sin egen säng utan får totalt tuppjuck av det, hon godtar bara att sova mellan oss. Ja, det är mysigt men jag sover dåligt om jag åtminstone inte får tre-fyra timmar för mig själv och min egen sömn. Så. Nu sitter jag utanför sovrumsdörren i hallen utanför och har ont i magen. Hon är helt förtvivlad därinne och när hon inte skriker snyftar hon. Vet inte vad som är värst. Kan inte någon bara komma hit och lära henne sova själv? Det här är hemskt.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch! Jag lider med dig! Jag hoppas det blir bättre snart!

2012-01-07 @ 23:17:00
URL: http://jessicaeriksson.blogspot.com
Postat av: Lise

Hei linda! Har hatt problemer m soving vet du..kjøpte boka sove uten gråt. Mange gode tips, som har hjulpet masse på Lille fabi.se nøye etter trøtthetstegn, treffer du ikke akkurat når de er klare for å sove nytter det ikke. Husk nok soving på dagtid 2-4 timer, ellers blir de overtrøtte. Ellers faste rutiner på stell og legging hver kveld. Har gjort underverker her i huset.. Klm

2012-01-10 @ 18:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0