Flyttar

Japp. Jag flyttar för det här huset spökar. Så äckligt! Låg och skakade i sängen inatt. Huhu!
Mellie vaknade 02.45 inatt. Då gick jag upp på toaletten innan jag försökte mig på ett riktigt byssnings försök. När detta försök, 45 minuter senare, visar sig ha gått åt skogen och hon har skrikigt sig hes går jag upp för att hämta vatten åt henne.
Kommer dock bara utanför sovrumsdörren så stelnar jag till och skriker åt Atle att han får minsann gå upp ur sängen och ner för någonting händer där! (nu får ni komma ihåg att han är nyopererad i knäet och i tillägg till det har diskbråck i ryggen = han är en krympling som inte är i stånd till att jaga varken tjuvar eller spöken!)

Sprang in i sovrummet igen, plockade upp melodie (sket i alla försök att somna själv i egen säng, hon var väl antagligen lika rädd som jag) och Atle hopp/haltade ner halva trappen med en pinne i handen innan han gav upp, kom in i sovrummet han med och stängde dörren.
Då var jag arg och rädd och frågade om han trodde att spöken brydde sig om stängda dörrar och tyckte minsann han borde gått ner och snackat dom tillrätta men inte ens DET kunde han! (stackarn är jätteskadad!)

Det som hänt nere var att tv:n slagits på, någon gång mellan 02.45 och 03.30. Och ni alla vet väl att "spöktimmen" startar vid tre-snåret på natten? Det var alltså andra natten på rad något skumt händer och jag har bestämt mig för att flytta. Det var iaf bestämt inatt...

Nu skulle vi egentligen varit på babysim men Mellie somnade inte förrän halv åtta imorse så jag är helt färdig. Död är också ett ord. Vad är det med hennes sömn...*gråt*.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Men stackare..! Det blir snart bättre Linda, håll ut!

2012-01-18 @ 21:56:33
URL: http://jessicaeriksson.blogspot.com
Postat av: Jessica

Men stackare..! Det blir snart bättre Linda, håll ut!

2012-01-18 @ 21:57:20
URL: http://jessicaeriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0