Åh

Vilken natt! Trodde man sov när man var sjuk men man skulle visst tydligen vara vaken och frysa trots hundragradigt skinn, ha ont på massa ställen och inte ens orka ta upp vattenflaskan som står på golvet bredvid sängen. När jag till sist fick upp den jäkla flaskan med vatten var jag så slut så det tog ytterligare 20 minuter innan jag orkade dricka ur den. Sen, efter två otrevliga vakna timmar vaknar Mellie...lyckas få henne att somna om just innan A ska gå till jobbet. Ber Atle hugga av mig huvudet innan han går men otroligt nog löd han inte order.

Nu har Mellie åkt till farmor, jag har tagit mig en dusch eftersom jag vaknade i en svettpöl nu här vid niotiden och nu ska jag sova igen. Mobilen ska slås av och jag ska vara ifred. Så. Natti!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0