Ledig

Är ledig idag och med handen på hjärtat hade jag nog lika gärna kunnat gå och jobba. Har inget att göra och inga pengar att hitta på något för heller. Mys-tid med prinsessan är guld värt dock! Nu sover hon och jag har skalat potatis till middagen och har en tigerkaka i ugnen. På bänken ligger alla mina blomfrön och väntar på att få planteras men har ingen jord och heller inte pengar att köpa någon sådan. Livet på en pinne, verkligen. Sista lönen fick jag i november - behöver jag säga att jag längtar till den 10 maj? Näh! Ge mig pengar nuuu! Måste dock säga att vi klarat oss väldigt bra på mina besparingar och Atles lön. Förvånansvärt bra faktiskt, men det ska bli SKÖNT med två inkomster igen, finns ett litet sug efter att bränna lite pengar på nödvändiga ting!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men äntligen går det att kommentera! Leva utan pengar suger. gör åxå det just nu :(



Vilka fina bilder! Fin tjej, tröja och jacka :D

2012-04-23 @ 19:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0