trøtt.com

Inatt har Mellie sovit 1h. Vad som varit felet vet jag inte riktigt. Hon har inte grinat, bara varit orolig och pratig. SNørvlat snor i næsan och pruttat. Så har hon lyckats somna men vaknat 20 minuter senare med ett gallskrik som om hon drømde mardrømmar eller helt pløtsligt fick ont någonstans?
Klockan 06.30 ger jag upp, då har hon redan væckt hela huset och jag går ner. Atle kliver upp, går ut och rensar ogræs, tvættar klæder, plockar ur diskmaskinen ja allt som ska underlætta min dag. Sen tar han mellie med sig i bilen och åker ut och kør. Då somnar hon næstan innan bilen ær ute ur garaget. Så kommer han hem, hon vaknar så klart nær bilen stannar och ær vaken och halv ledsen i ett par timmar. Så tar han henne i bilen igen och åker runt i 2,5 h medan stackars lilla thea sitter nere i vardagsrummet och ser film och jag ligger uppe och sover. Jaja, alla dagar kan inte vara så roliga som andra...

Om jag bara visste vad som var galet? Hon har inte bajsat på ett par dagar så det kan vara det hon ær orolig før...men så ær hon ju också lite snuvig, så det kan vara det också...eller? Tænderna kan spøka...ja...who knows..
                             ♥Fredags Mellie♥





Hihi, tårna såg jættelånga ut hær =D

♥ Åh det var kærlighet!♥

Detta ær søndagens Mellie, trøtt, lite ledsen, dålig på att æta, trøg i magen och snuvig, stackars Mellie-liten.

Igår var vi på Ikea. Jag køpte ramar till fotona, en bakduk, lite bakgrejjsmojjs, en blomkruka till en av mina orkideer som ær på væg tillbaka från det døda och småting. Inget pynt bara nyttogrejjer. Bakade en banankaka som jag funderar på om jag ska bjuda på på tisdag då mamma gruppen kommer till mig. Bara værma den lite och servera vaniljglass till? Låter gott tycker jag.

Imorgon ska jag førbereda lunchen till tisdag, jag bakar två pajer med skinka och broccoli och gør en sallad till så får det duga. Det ær iaf något jag tycker ær jækla gott!

Nu ska jag slænga mig på soffan i en minut eller två innan gumsan vaknar igen. (Vi har varit ute och kørt så hon skulle somna och nu sitter hon i bilstolen i hallen )

Hoppas ni haft en fin helg allihop!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Magen krånglar järnet när man börjar med mat :( Provat katrinplommon? KRAM till er på tröttisdan! Fina bilder!

2011-09-04 @ 17:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0