Natti!

Jag ger upp denna dag nu och drar ett streck över den. Idag skulle jag vila och ta det lugnt fram till ridningen på kvällen, lillan ville annorlunda. Hon vill seriöst att jag ska gå med henne i vagnen hela dagarna och när jag är trött mamma då vill jag helst inte gå i flera timmar...puh! Imorgon ska vi till fysioterapeuten med henne och sen möjligtvis prommis med lunch ute i det gröna med Marie och vivian.

Idag har sommaren återvänt (eller kanske ska säga att den kom till slut?) med 20C i skuggan och hundra grader inne...säkert därför hon inte ville sova trots nakenhet? Imorgon ska det vara lika fint så vi får se vad som händer:-)

För övrigt så belägger jag svärmor med reseförbud nu, hon har dragit en vecka på semester vilket innebär att min ENDA barnvakt är borta. Detta har i sin tur gjort att jag har tvingats avboka min tandläkar tid, min frisör tid samt att jag missat ett spinning pass + att jag var tvungen att rida på kvällen istället för på dagen... Saknar att ha mina föräldrar nära!

Nu är det natten för oss och en ny dag imorgon med mer energi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0