Libero boxen.

Har hæmtat ut Libero boxen på Lindex, Kvadrat. Dær fanns lite spænnande saker, Up & Go bløjor, Libresse bindor till mig (betyder det att de tycker att jag snart ska få tillbaka den dær hærliga veckan?) sockar, swim pants, badoljor etc. Kul kul!



Sen lyckades jag också hitta två stycken træningslinnen på Gina Tricot på rea før 29:- styck, sweet! Køpte också två av mina favorit linnen på H&M, har de sen tidigare i rosa och beige och nu æven i svart och vitt. Så køpte jag en sov trosa... =)






Nu kommer førhoppningsvis A snart hem før jag har lagat korvstroganoff som luktar GOTT och jag vill æta nu, sen ær det træning med Marie!

Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0