Vi sover och så..

När maten ätits upp bestämde lillan sig för att hon ville bada. Då tänker du "hur kan hon bestämma det?" Enkelt. Hon gjorde det största lasset med bajja så det räckte upp över hela ryggen och nästan tog i håret. Fysj. Varför får aldrig Atle de blöjorna?
Nu har vi badat och Mellie ligger och snusar vid sidan av mig, jag har också sovit en stund och det var skönt! Har börjat ta mig tupplurar med henne nu då vi stiger upp så tidigt på morgnarna.
Atle är på kvitsöy på fest, hans bror ska gifta sig så det är en sådan där grabbfest vad det nu heter.
Undrar om jag ska väcka henne? Hon ska ju snart sova för natten? Hmm..,får se hur detta går:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0