Säng

Nu är jag i sängen och Mellie bärgades tryggt in sovandes. Pjuh!
Har tandtrådat, borstat och sköljt mina tänder med listerine. Allt för tandläkarens skull. Eller för plånbokens? Eller bara för att det känns bra i munnen efteråt? Alla anledningar tror jag spelar in.
Smörjde mig också med den nya body buttern, moringa, eller vad den heter. Luktar väldigt gott. Var dock egentligen sugen på en vanilj butter men dom hade bara en som var kombinerad med bodylotion, inte bra nog enligt mig. Vill ha smöret, bara.
Så face scrubbade jag (hjälper faktiskt otroligt bra mot de "rödare" partierna på käken!!) och smorde in ögonen med "trötta mammaögon krämen". Vet inte om den fungerar så bra (?) men det är skönt iaf! Nu ligger jag vid sidan av min stora kärlek, den mindre av de två, och ska nog stänga ögonlocken. Man vet aldrig när man ska vakna igen:-)
God natt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0