NEJ!!!

Jag får inte sova och Mellie v ä g r a r sova! 05.30 tyckte hon att det var nog och det efter att ha varit grinig inatt... Jag saknar mina föräldrar, mycket! Hade varit helt underbart att bara åka dit och lämna gumman ett par timmar då och då så man fick sova ikapp/städa/pyssla/träna/laga mat/handla/rida... Farmor är bra men farmor räcker inte + att det är Atles mamma, inte min och då kan jag inte fråga lika mycket som jag vill och att hon har tusen andra barnbarn som ska passas hela tiden:-(. Tycker ju att de som har bägge parters föräldrar närvarande borde komma i andra hand... Ååååh! Ja jag gnäller men med dom blåa gardinerna under ögonen på mig vittnar om de tuffa sidorna med en liten kärlek.
OM någon ens funderar på att kommentera detta inlägg med något liknande "vänta tills du får en till" så ska jag åka genom telefonen och ge de en propp!:-)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det blir bättre, min vän. Så småningom. Och det behöver inte bli ÄNNU VÄRRE med fler. Tvärtom, de roar och leker med varandra. Kram

2011-10-05 @ 10:15:49
URL: http://jessicaeriksson.blogspot.com
Postat av: Camilla

Haha åka på en propp! Förstår att du vill ha dina nära! Du får helt enkelt tänka att detta är inte är en lång period i ditt liv. Lillan växer så det sprakar! Försök att njuta av bebben och försök att inte stressa för annat oviktigt:) Vet att det är svårt men ändå! KRAM

2011-10-05 @ 10:38:58
Postat av: Malin och tjejerna!

Haha, nej Linda varför skulle jag skriva det, vet ju att även ett barn kan strula på nätter/mornar!!

Håller med dig om saknaden efter mormor/morfar. Livet kunde varit MYCKET enklare, men nu är det inte så..Vet inte hur många gånger jag grävt ner mig pga mitt val här i livet. Tänk om, tänk om!

2011-10-05 @ 11:07:44
Postat av: Gbg-Johanna

Ingen kommentar på den då! ;) men jag kan istället säga att ju större dom blir, desto mer "sköter dom sig själva". Styrkekram!

2011-10-05 @ 12:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0