Lördag

Vaknade av bajskalas imorse så sovmorgonen min försvann...den hade jag verkligen behövt, verkligen. Klockan 9 kom grannen som är elektriker och fixade lite med elen i vårt hus. Bra med lite sådana kontakter, elektriker är ju svaindyra!
Sen tog familjen en sväng till kvadrat. Mellie fick ett fint hårband, jag bodybutter och skrubbedubb från bodyshop. På mrs Capone köpte jag mig ett par "cargojeans" från Tommy hilfiger, väldigt fina och sköna att ha på:-). Efteråt gick vi och köpte några fler glas i serien Rosendahl som vi samlar på. Idag blev det åtta stora glas.
Nu ser pappan fotboll, jag hänger tvätt, viker tvätt och städar lite med Mellie i bärselen. Ikväll ska A ut och jag och Mellie ska nog sova tror jag. Hoppas hon tycker som jag bara!

(PS: la av en ny PJ till mig själv om jag får den gamla såld)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0