Kall morgon

Igår var det frost och is på vattenpölarna och gräset, detsamma idag. Himlen var röd då vi klev upp. Fint!

Satt precis och blev lite frustrerad här då jag snuddade vid tanken på personer jag önskade att jag fick träffa oftare och blev samtidigt lite ledsen. Varför ska det alltid vara jag som ska resa och böka fram och tillbaka? Betala många många tusen varje gång...för vi reser ju ofta hela familjen. Är det bara jag som ska se till att hålla relationer vid liv? Varför är det så svårt för EN enda människa att komma och besöka oss?
Då jag tänker på detta så blir jag ledsen och arg. Får en sorts treåringstrots i mig och bestämmer mig för att inte resa mer till någon förrän jag får någon form av bekräftelse på att det inte bara är jag som vill vara med folk.
Ja det är jag som flyttat men är det bara jag som ska måsta cancellera en utomlands semester för att resa till familj och vänner?
Jag skulle så gärna vilja visa alla hur jag har det. Hur jag bor, vart jag handlar, fikar, jobbar, tränar, rider.
Uff. Blev helt ledsen av att skriva detta. Måste sluta nu. Vi snakkas senare i ett mer positivt inlägg.:-)


Kommentarer
Postat av: Malin och tjejerna!

Linda jag håller med dig! Det verkar på nått sätt vara vårt eget fel att vi flyttade..suck.

2011-10-14 @ 09:51:13
Postat av: Camilla

Förstår verkligen att det är trist :( Det är ju tyvärr så att det kostar och alla inte har råd eller planerar en solsemester eller en resa till sina föräldrar eller vad det kan vara. Önskar jag kunde åka till alla jag tycker om hela tiden. Skulle mer än gärna komma till dig och kom nästan iallafall. Nu har jag varken ork att resa med liten själv eller råd. Hoppas jag kommer mig dit en vacker dag, för jag vill mer än gärna se allt du berättar om!! Kram

2011-10-14 @ 13:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0