Hallå?

Alltså...jag fattar inte att både måndag och tisdag redan är över, hallå? Vart tar tiden vägen?

Var med mammorna hos Marita idag och det bjöds på mumsiga bruchettas och vaniljbullar, Yummi! Det är så kul att se hur bebisarna lär sig mer och mer för varje vecka!

Annars har jag städat i lådor och lite ute på terassen idag. Handlat mat för veckan och varit på spinning. Nu äter jag en yoghurt och ska stupa i sängen, känner att jag ligger mycket minus i sömnbagaget trots att Mellie sover nätterna igenom. Hon är dock ganska uppmärksamhets krävande på dagarna och högljudd vilket resulterar i noll tid till städning och matlagning just nu, men hon är världens snällaste så länge man leker med henne och gosar med henne, lillhjärtat alltså! :-)

Nu ska jag äta och sova!
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0