Gutentag!

Ligger i sängen och väntar på att tjorven ska vakna, hä? JAG väntar på henne som omväxling:-). Vi har nog sovit lite dåligt alla i huset då det varit sjuhundra grader i sovrummet inatt, trots öppna fönster och dörrar!
Idag åker jag till kvadrat för inhandling av virknålar och garn, jag har hittat ett "recept" på hur man virkar så vi får se om jag klarar av att omsätta ord till praktik?
Annars ska vi träffa Mark m familj idag så det stora barnet får lufta sig lite och springa av sig lite energi tillsammans med deras fyraåring.
Solen skiner, det är varmt, jippiii sommaren är här!!? Haha.


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: haha ja verkligen :O :P

2011-10-01 @ 10:16:40
URL: http://amandawollin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh Linda, vad ska du virka? Jag skulle också vilja kunna virka!

2011-10-01 @ 10:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0