Div

Idag har vi sysslat med diverse i familjen. Papps lämnade huset kl 7 på morgonen för att fiska djuphavsfiske och hummer med svärfar. Atle åkte och jobbade kl 9 och jag, mami och Mellie åkte till kvadrat. Där handlade jag. Mycket. Julklappar till Thea, kläder som hon behöver, julklappar till Linnea, pappa, svärfar och en liten rackare till Atles julkalender. Nu har jag 8 färdiga till den, behöver fyra till.
Sen har jag spenderat en del tid med att slå in tjusiga paket. Mest för att inte nyfiken ett och två (Atle & Thea) ska snoka och hitta.
Nu ligger mini och sover och snart ska vi och handla mat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Julkalender till Atle? FåR jag höra mer om den!

2011-10-29 @ 17:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0