Besök

Igår kom världens bästa föräldrar till stan och idag har det varit full rulle! Efter två riktigt jobbiga nätter med en hostig och supersnuvig liten gumma så vaknade vi helt plötsligt kl 10 idag! Tio! Det har vi inte gjort på två-tre månader. Blev chockad då jag kom upp och fick se vad klockan var. Mamma och pappa blev också chockade, dom hade sovit till nio och det har dom inte gjort på 40 år, då har dom förtjänat den sovmorgonen:-)
Så åt vi frukost och sen kom Atle hem med krabba som vi åt till lunch. Sen bar det av mot stan och mysing. Handlade kött hos slaktaren och det var det bästa köttet jag smakat, jag brukar putta undan köttbitarna men idag var det dom jag åt! Billigt var det också. Ska definitivt köpa mer kött där i framtiden. Tack för tipset Vivian.


Kommentarer
Postat av: Malin och tjejerna!

Härligt, njut nu med mammsen och pappsen!!

2011-10-27 @ 21:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0