Livet slog ner som en blixt!

Idag slog blixten ner i livet mitt. Min barnledighet med betalning tog slut, idag! Så, från och med nu är jag hemma "gratis". Jag har gjort upp en stram budget på 21 veckor så att de insparade pengarna skall räcka. Matlista för många veckor framöver har gjorts och handlelistor likaså. Jag har fått mig 6 dagars arbete i december och ska jobba en dag i veckan och varannan helg fr.o.m. Januari. Atle ska vara hemma en dag i veckan.
Så har jag med ljus och lykta letat efter en dagmamma. Inte lätt men det SKA gå!
Nu har alla barn lagt sig och jag ligger utslängd i soffan. Idol here I come!:-)


Kommentarer
Postat av: Malin och tjejerna!

Men vad sjukt! Är d så dåligt med föräldrarpenning i norge?!

2011-11-25 @ 20:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0