Helgen är slut

Helgen är slut och det är jag med. Gårdagens julbord var supertrevligt och kul! Åt god mat, drack gott vitt vin och pratade massa med goa kollegor. Kom hem 02,40 och sminkade av mig och hängde upp tvätten som fortfarande låg i maskinen. Ok, hängde upp tvätten? Seriöst? Jag är inte riktigt som man ska tror jag.
Jag var skitsnygg och kände mig på topp!!! Fick massa skryt över frisyren jag lyckades pottla ihop men lyckades inte ta EN enda bild:-((.

Idag har jag varit seeeg. Som tur är har Mellie sovit mycket och det har då även jag gjort:-). Nu ikväll dock så vägrar hon somna...hon ligger i grinden sin och snackar med alfons:-)
Jag ska se film nu och tydligen ska Mellie det med. Atle är förkyld och har lagt sig för en timme sen. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0