Mys och fina saker!

Igår åkte jag och A som sagt in till Byn før att kika runt lite och æven se lite på gratiskonserten mot cancer.
Innan arrangemanget fick jag før mig att jag skulle hitta till butiken "Søskene Grene" och lika sagt som gjort så hittade jag fram dit och det resulterade så klart i lite saker till Melsans rum =)


De små muffinsarna ska hon få ha småsaker i och Tygdockan
var bara så fin att hon måste ha den =)

Svamparna var också SÅ fina så hon sa att hon måste få dem =)

Efter att ha handlat dær gick vi och køpte oss en værmande kaffe och stællde oss och kikade lite på artisterna som upptrædde. Ingen som jag direkt hørt talats om, men det ær ju bara norska artister så det ær væl mitt fel att jag inte hørt talats om dem kanske ;-) Jag  skænkte en slant till en bøssbærare och kænde mig vældigt bra efter det =)
Den sak som fascinerade mig mest var kanske den GIGANTISKA hund/hæsten som stod och kikade på konserten också. En Grand Danois...och den var valp... ja...jiiises!


Den andra hunden som man skymtar dær ær också valp och av en STOR ras, men han såg PYTTEliten ut bredvid!
Ni kanske kan se det på den lilla flickan som står dær?

Scenen.

Vi blev lite frusna så vi avbrøt vårt konsert tittande och gick till en pub dær jag tog mig en varm choklad och A tog sig en go'øl. Vid det hær laget hade matchen mellan Luleå och Skellefteå børjat så nu satt jag med I-phonen och kollade stællningen via aftonbladet live. Viktigt med vinst!

Kørde hem sen och slog på Radiosporten via nætet och lyssnade hela vægen tills Luleå vann den førsta semifinalen  i førlængning. Hujja, spænnande!

Igår var jag också in på apoteket och køpte något som ær VÆLDIGT viktigt om man bor i Norge. Ullinlægg till BH-n så man inte skall få mjølkstockning. Har aldrig varit med om ett land som anvænder så mycket ull, till allt. Men men, kan det førhindra inflammation så bara ge mig! Nu får vi se om det funkar!
Ullinlægg, mjukt, gott, varmt och torrt! =)

Idag har jag pysslat med saker till Melsies rum, jag har gjort færdigt hennes små ja...vet inte vad det ær men hær kan ni få se dom iaf.

En liten svala, sjøhæst, stjærna och hjærtan. Gjorde fina pærlsnøren som upphæng och nu hænger de i hennes fønster och passar på rummet hennes =)

Fint och enkelt att sy med en minut øver!


Nu ska jag ta och æta lite lunch samt pillra i mig alla mina piller,

Vad gør man inte før sin lilla strutta i magen? =)

Har ganska mycket att gøra både idag och imorgon då A fyller 30 år imorgon, hoho!
Imorgon ær det också prick-exakt ett år sedan vi vann budgivningen på huset som jag idag sitter i, ooo!

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Suuuuuper fina saker!! Melsan är en lyckligt lottad tjej;) Och ja, puppvärmare är ett måste.

2011-03-23 @ 17:09:35
Postat av: Malin och tjejerna!

Puppvärmarna gjorde tyvärr att jag fick svamp:( men har du lätt att få mjölkstockning är dom ett måste för hellre svamp än en stockning, huva!! Jätte fina saker, jag vill också kunna göra..De där muffinsarna stod jag och tittade på på Ullared;) Dock hade jag ingenstans att ställa dem så det blev inga det ångrar jag idag!

2011-03-25 @ 13:39:42
Postat av: lovisa

Hej!

Just nu har jag en tävling i samarbete med www.chillunited.se där DU har chans att vinna en valfri one piece till värde av 399-1299kr!

kika bloggen för mer info!

2011-03-25 @ 14:40:19
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Maja

så mycket fint=)

2011-03-25 @ 15:23:50
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0