Morgon stund med guld i mun.

Atle var som vanligt på benen runt sju snåret i morse och jag låg som vanligt kvar i sängen och sträckte mig som katten. Skillnaden med idag från en helt vanlig dag är att jag inte kunde somna om. Ansåg att det inte var någon større ide då jag snart skall iväg till fotografen och se på bilderna från førra veckan.
Så, jag klev upp, pyntade till mig och lagade en god frukost åt mig och bebis, fil med banan och en franska med leverpastej och gurka med en kopp tè och den obligatoriska fiskleverolje tabletten (Tran).

Nu sitter jag här, morgonrutinerna har redan gåtts igenom (startar alltid dagen med att kika på bloggarna som är viktiga før mig), har läst både NSD och Aftonbladet och ja...nu är det inte mycket kvar att gøra än att sätta på sista avsnittet av House och invänta klockan så jag får åka iväg så jag  får komma hem igen och säkerligen vara så trøtt så jag måste lägga mig och vila.

Idag har bebis klart och tydligt sagt vad hon vill ha till middag, en lite konstig request kanske men hennes ønskan är min lag. Det blir stekt bacon med kokt potatis, ägg och vita bønor, eventuellt stekt korv också. Mycket märkligt men det har hon sagt att hon vill ha så då får resten av familjen bara äta det =)

Nu, vilning på soffan!

Pøss!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Morgonrutiner och frukost is tha shit! När får vi se bilderna då? :D

2011-03-16 @ 09:57:32
Postat av: Linda

Bilderna kommer først om 6 veckor, och då har melsan kommit också =)!!

2011-03-16 @ 20:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0