Lunch och sånt.

ÄIdag så kom jag mig inte ur sängen. Någon som är førvånad? =)
Tror jag fick mig iaf 12 timmars sømn och det känns BRA! Åt en yoghurt vid sju-snåret då karln gick på jobbet och somnade om som en liten Tørnrosa och sussade och sussade.
 När jag vaknat till liv var det dags før Lunch och det blev blodpudding idag. Det är så gott! Och bra! Och billigt, men inte om man bor i Norge førstås før då finns det iinte att køpa här utan jag måste importera det med alla som kommer hit och hälsar på från Sverige eller då jag själv varit i Sverige...
                     
                                                      Radhusbiff ;-)

Igår lydde jag Guru Camilla och åkte och køpte en amningsbh till. Lindex kom denna ifrån och den var ganska bra (tyckte jag) før den är vadderad, något som kanske førhindrar att det ser ut som två strutar under trøjan haha! Køpte även førlängare så det inte bubblor fläsk under trøjan. 
                     
                                                          30:- på Lindex.

Så kära vänner, skulle jag køpa mer thè, men istället køpte jag några kappslar som skall vara ännu bättre. Lilla dumma jag frågade tanten i en hälsokostaffär om dom var farliga, haha! Atle høll på att skratta på sig där han stod! Nu skall jag ta två sådana kapslar tre ggr om dagen fram till førlossningen och även två veckor efter då de hjälper till att laga livmodern efteråt. Låter ju bra. Skall även gøra så att man får lite bättre førlossningar, but then again -You'll never know!

På dagens agenda står något extremt tråkigt. Extremt tråkigt sa jag!
Nu skall jag skriva ihop en lista på mat som måste inhandlas då kylskåpet ser ut så här just nu:
                    
                        ..........med andra ord är det STORhandling på G. BLÄ!..............
Nu när jag inte kan handla själv längre så tar det liksom slut, allting...och nu har till och med konserverna børjat ta slut, førstår ni hur det är ställt då? Så...dagens lista blir lång, tung och dyr. Har dock inhandlat toalettpapper før kung och fosterland då dom har bra erbjudande på det just nu, samma gäller diskmaskinsmedel (det køpte jag upp ett stort lager i augusti typ och det har inte tagit slut ännu-extremt smart!

Så har jag tagit en bild på jackan från BZR som jag køpte, nu hänger den ju bara där och ser kanske inte ut att vara så mycket før världen, men det är den när den sitter på! Riktigt fin! Tänk er den med ett par fina ljusa stuprørsjeans, vita converse och en blå/vit randig trøja med långa ärmar som går vidare där jackärmen slutar (är någon form av trekvartsärm på jackan). Jag och Melsan kommer se råhotta ut i vår =)

                    
                     

Nu ska jag ta tag i listan! Kanske återkommer senare, detta är ju den busy helgen med unge i hus och som sagt, när man väl får chansen att ta det lugnt då så brukar jag och Atle prioritera varandra.

Puss!

Kommentarer
Postat av: atle

Dyktige du e å skrive linda, kjekt å lese:)

2011-03-18 @ 14:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0