BM/Jordmor

Jippi hallo vad hænde!?
Idag var vi hos BM/Jordmor igen ju, som jag sa imorse. Skillnaden från førra gången var att hon var jædra trevlig och nær vi sa hur stor Melodie beræknades bli utifrån UL førra veckan så sa hon -Jøsses, vart gømmer du henne?
Alltså, idag var jag smal och fin, haha. Vilken skillnad!
Hon var supertrevlig nær hon pratade om fødsel och visade med en docka genom ett bæcken hur hon ska squeeza sig ut snart...jaja...det var ju inget nytt hon kom med egentligen men det var skønt att prata med henne idag!
Jag frågade om saker som "what if" och ja, sådana saker, ni førstår. Allt i allt så tror jag dock att jag litar på sjukhuset massa æven om "what if" skulle intræffa och jag tror då att de som kan sakerna tar de rætta besluten och får till æven de hemskaste scenariorna. Nog før att jag kommer få en fin fødsel, jag har ju en "fødarkropp" som hon sa idag =)

Detta firade jag med att shoppa, till mig sjælv! YES! Før nu ser jag "ljuset i tunneln" och jag har snart snart kroppen "før mig sjælv igen" och då unnade jag mig lite saker.


Idag såg vi ut så hær då vi gick hemifrån.

Go trøja från Lindex.

Oh yes, Consen ær hemma! Tillsammans med denna klænning från Monki kommer de se fina ut i sommar, ja, nu också så klart =D

KNALLfin poncho/oversized blazer, också den från Monki.

Helt vanligt linne, med rænder/striper på -blått och vitt så klart. (Kunde man tro att jag egentligen ær finne?

Svart klænning från HM. Basic, enkel, fin.

Nya leggings och en "kamelscarf", ni vet, en sådan dær helrund.

Nagellack i guldglitter.

Hela "kollektionen".
Hoppas inte A blir sur =D
Jag har ju handlat en hel del på sistone, men inte "åt mig sjælv"

Nu kom han hem, vi ska børja fixa staketet på baksidan idag och det kommer bli så underbart fantastiskt nær det ær klart! Då tar vi fram sommarmøblerna och bara myser på rikigt dær ute =)

Nu, middag! Potatis, sallad och fisk. MMM!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Men Linda! Jag tror minsann att din mage sjunkit ner..! Nu börjar det vara nära tjejen!! Så himla spännande!



Kul att hon var trevligare idag din bm!



Hur mycket viktskattades Melodie till?



Stora kramar

2011-03-31 @ 15:25:37
URL: http://jessicaeriksson.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja jag sa det till Atle idag, att jag trodde magen var lite længre ner æn vanligt haha! Jag ær HELT klar, hon kan bara komma! Var lite orolig inatt att hon skulle komma idag -jag skulle ju ut och shoppa HAHA!

Hon uppskattas till något mellan 3,6-4kg. Oh my god, jag hoppas på det mindre av de två talen!=)



Kramar tillbaka och hoppas du mår bættre i pupperna =)

2011-03-31 @ 16:25:04
URL: http://lindasin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vikken fin liten kula du har! :) Lycka till, snart är hon hos er!

2011-03-31 @ 17:52:48
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, førsøker njuta av kulan =) Satt och undrade om jag kommer sakna sparkarna dær innifrån? Att det liksom blir tomt i magen =)

2011-03-31 @ 18:07:23
URL: http://lindasin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja magen ser väldigt låg ut! Woho snart kommer hon....tror nästan jag längtar mer än du:D

Fina kläder! gillade speciellt blazern. Den blå klänningen har jag åxå:) Passar utmärkt att amma i:) Kram!

2011-03-31 @ 19:09:56
Postat av: Linda

Camilla: åh så fræckt! Att magen tycks ha kommit længre ned, trodde jag inbillade mig imorse då jag kænde mig lite "smalare". Hade ganska bra med sammandragningar inatt och sov SÅ dåligt...men allt normalt idag så vi får se =)

Høll på att køpa en av varje færg i den dær klænningen, bra att den får bra betyg av en annan ammande =)

2011-03-31 @ 19:35:08
URL: http://lindasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0