Badsæsong coming up!

Den hær bad-outfiten kommer ni att hitta mig i i sommar. Baddrækten kommer från Ellos och kommer att inhandlas infør badsæsongen. Tycker att den har en fin urringning och ser inte ut som en sådan baddrækt man hade då man var liten. Med denna kan jag stolt gå på babysim med min lilla snuppeluppa och øva henne till næsta simstjærna!
                                                      

Idag drog Atle ut mig från soffan efter middagen och vi åkte och køpte lameller till kællaren så det ær OK nær nya hyresgæsten kommer. De skall sættas upp imorgon tror jag men samtidigt har Atle lovat Lisa att køra henne fram och tillbaka till det lilla gula huset med sakerna hennes osv...vi får se vad han hinne rmed. Køpte æven en liten hatthylla med avhængningsplats åt henne. Bilder kommer då det ær satt upp och på plats, just nu ligger de fortfarande i bilen.

Sen åkte vi en svæng via Kvadrat dær jag køpte en vattenfast Mascara från Lancome' (anvænder inte vattenfast egentligen men har på kænn att svettlisa inte ska ligga och føda med en vattenløslig mascara, OM jag ens kommer ha den på ;-) damerna dær inne var som tokiga och slængde på mig en massa "bra och ha prøver" som jag ska ha med i sjukhusvæskan som precis kommer att ræcka de dagar som jag kommer att vara dær, prøverna kommer från Biotherm. I deras øgon bara lyste det minnen från deras egna fødslar och babysar. De sa till Atle att om en man bara får tjejbarn så betyder det att han ær bra i sængen haha!
Atle såg stolt ut iaf ;-)

Så føll jag pladask før en væska från Blond Accessorise, 699;- på Mrs Capone (Blir ju inte så mycket med mina procent då). Cognacsfærgad med flætat lock, liten och super nice. Provade den med min jacka och min klænning som jag har hængt av dær och det kommer att se smashing ut! Var tvungen att køpa den i och med att de bara hade haft inne tre stycken och denna var den sista...hade inte hjærta att hænga av den då...pluss att det blir så sjukligt dyrt att løsa ut sig dærifrån senare ;-)

Nu kæra vænner skall jag och min fotbollstjærna i magen (hon har VERKLIGEN vænt sig så hon får in några riktiga pærlor på mina inælvor) sætta oss vid sidan av Atle och hejja på United...det ær en SÅ viktig match ikvæll, SÅ viktig ær den! =D

Puss och kram! Snackes imorgon=)


Kommentarer
Postat av: Malla

Älskar att du uppdaterar så ofta nu för tiden, det ger mig något intressant att läsa. Förstår inte viktigheten i den där matchen. Gjorde ett försök och satt med Demba på vår lokala pub som alltid visar fotboll på projektor, men lessnade och gick hem efter 18 minuter. Åh, det hade varit så mycket roligare att tycka fotboll var roligt. Ellerhur?!



KRAM

2011-03-01 @ 21:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0