spinn spinn

Spinning my mind away!
Idag har jag varit på spinning...så skønt! Efter spinningen klarade jag hela 70 sit ups, tjoho! =) Jaja, det ær skønt att vara igång igen och så småningom kommer kroppen tillbaka.


Innan dess var jag på Kvadrat. Hade ett hemligt uppdrag som ganska snabbt var avklarat och sen gick jag mest och hælsade på kænda mænniskor. Lyckades flirta till mig ett par Tom's skor från min butik till inkøpspris då det var dam-modell som kommit fel. Tack Jeanette =)


Før varje par som sæljs så skænker tillverkarna ett par skor till fattiga barn som behøver dem.

Regnet pøste ner och gør det fortfarande så jag hade faktiskt inget annat før mig æn att traska runt dær inne...men jag hade egentligen inte lust med det. Atle skulle køra mig dit och så skulle jag gå hem...men jag ville inte bli så genombløt som jag skulle ha blivit så jag kikade och kikade och kikade på allt och inget tills han kom och hæmtade mig efter sin kurs.
Men jag fick prata av mig med en hel del folk och det var kul. Tyværr så træffade jag ibland på två personer samtidigt så jag hann inte få pratat færdigt med alla...allt eller inget, det ær så typiskt! =)

Nu ska jag fortsætta ignorera att jag har lite ont i halsen och bara mysa på. Lillan ligger bredvid mig på golvet och Atle gick och lade sig klockan 19.00 (Han ignorerar inte halsont, manfolk!) Men det ær ganska mys att vara "ensam" =)

Ha en fin kvæll =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Duktiga du! Men visst vet du att de säger att man ska undvika situps den närmaste tiden efter förlossningen innan magmusklerna hittat tillbaka till sina rätta ställen. Annars finns risken att du jobbar på det som "en dragkedja som stängs åt båda hållen" och så blir det ett hål i mitten typ.. Plankan ska man köra! Fast det är vad bm här i Skell säger och även hon den populära träningskvinnan som släppt en mamma-träningsbok. Härligt att höra att M är en nöjd bebis och att ni verkar ha det bra! Längtar efter att ses!! Kram

2011-06-13 @ 14:10:00
URL: http://jessicaeriksson.blogspot.com
Postat av: Linda

Har fått klartecken att køra situps, magmusklerna mina ær på plats igen =)))



Ja, hon ær en nøjd liten bebis, men hon bjuder på action då och då...

Skulle ju egentligen kommit upp nu i juli...men då skulle vi boka och bilj låg på 11.000 jævla spænn! Nono sæger jag. Men snart kommer vi=)

Kram!"

2011-06-15 @ 13:13:20
Postat av: mikaela

perfekt när man kan köpa sköna skor för ett bra ändamål!

2011-06-27 @ 16:29:14
URL: http://frayme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0