SOL

Från i fredags har det bara varit så underbart væder att sommarkænslorna spirar som aldrig førr! Har solat, ridit och ætit grillmat i helgen. Bebis ær något av det snællaste som finns, hon æter och sover och skrattar. En perfekt nybørjarbebis=) Hoppas att det håller i sig =)

Ær vældigt førvånad øver hur pass bra solen tar, jag sitter i sængen nu med en något svidd kropp, vet ju att jag først blir rød och sedan brun, men jag har inte så lætt att få færg i sverige/norge men det verkar ha hænt något før nu kommer færgen på bara en kort kort stund. Jag klagar inte men hade jag vetat det så hade jag tagit ner stropparna på bikiniøverdelen fortare...nu har jag ett projekt -att sola bort dom!

Tænker en del på Capone festen som skall vara den førsta juli, jag har sådan lust att gå på den! Atle har lovat att vara barnvakt den kvællen så det ær ganska stor chans att jag går dit. Tænk, førsta gången jag "kommer ut" på ett år =D
Då kommer næsta fråga...vad ska man ha på sig...det finns en klænning som jag ær kær i. Absolut jættekær. Den finns på Mrs Capone och ær som en drøm...enda felet på den ær priset...annars så finns det en fin coctaiilklænning på Gina Tricot som var ganska snajsig,

Eller vad sæger ni? Något att ha?


Eller denna Marlene Birger klænningen fast i den långa varianten...har suktat efter den sedan den kom in i butiken i typ februari...den ær så vacker! Begrænsat anvændningsområde men FIN!

ååååh....

Ska skynda mig ner nu och hæmta ett glas pepsi (det ær helg och då får man!) det låter som lilla snusan håller på att vakna =)

Over and out från en lite solsvidd Linda! =)


Kommentarer
Postat av: Madde

Den klänningen från Marlene Birger är ju sååååå grymt snygg, den har jag med kollat på! UNDERBAR:D



Härligt att läsa att det går så bra med bebis oxå, längtar så himla mycket efter våran bebis!

2011-06-05 @ 21:24:20
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Postat av: Maja

Den tredje är helt underbar:)

2011-06-06 @ 15:58:42
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0