Øverraskning!

Måste børja med att säga att jag precis ätit den godaste lunchen på lääänge! Blodpudding med lingonsylt, smør och Apelsinjuice (juicen før att kroppen lättare ska ta tillvara på järnet). MUMMA!

Igår var vi som sagt på bio och såg The Tourist, väldigt bra! Ingen sådan där pangpang action hela tiden utan lagom med skjutning och ganska så mycket kärlek faktiskt; ) Jag tyckte om den, den øvergick mina førväntningar!

När jag kom hem sen på kvällen runt 20.30 så kikade jag i brevlådan och hittade en sådan där lapp som säger till dig att du skall gå till posten och hämta ut et paket! Jippi!! Hade faktiskt glømt bort att en av Atles bästa vänner sagt att han skulle sända en liten baby packe till oss. Vi fløg upp till posten på det halkiga underlaget och när vi fick tag i paketet så var det långt ifrån ett litet paket!! 6,3 kg!
Nyfikna gled vi hem och jag kastade mig på den røda boksen.
SÅ mycket saker var det i den så jag høll på att svimma! MASSA kläder i de minsta storlekarna, massa tidningar till mig (Gravid, Føräldrar och barn) och massa bra läsning infør fødsel och liknande! HELT UNDERBART! Att det finns och existerar så snälla människor!! TUSEN TACK till Nils och Christina! (Flytta nu till Stavanger!)


De minsta kläderna (strl. 50) Lite blåa kläder, men vad tusan spelar det før roll=)


Strl 56. Färgerna kom fram lite dåligt, men här var det fina ljusbruna saker och lila =)


Strl 62. Lite sommar bodiesar mm, perfekt!

Allt i ett, säkert tio tidningar och informationsbøcker och en bok om smärta =)


Än en gång Nils och Christina, tusen tack før att tänker på oss här nere!


Idag skall jag førsøka få ombokat namnet på min London biljett. Min bror ska få resa istället før mig och mamma kommer før att sitta barnvakt åt mig medan Atle är borta. Känner inte att jag vill vara själv de veckorna (bebis är 32 veckor då och skulle det ske något den helgen så är det inte säkert att de stoppar fødseln, jag har inga som hellst planer på att føda själv!)
Har ringt till Ticket och hon skulle ringa upp om en halvtimme ungefär...men nu har det gått mer, nästan en timme...hmm....ska jag oroa mig?
Så ska jag  ringa läkaren och avboka min tid på måndag -skulle egentligen gått dit på måndag før att se om jag skulle vara sjukskriven längre eller återgå i fullt jobb...men...det ska jag ju inte så jag ska førsøka få en tid den 23 januari istället då denna sjukskrivning går ut. Sen ska jag till jordmor (norskt før barnmorska) på onsdag nästa vecka. Det längtar jag lite till, alla barnmorskor jag har träffat hittills befann sig ju på sjukhuset...och det var liksom att gå händelserna lite i førväg ; )

Blev ingen plattång igår...orkade inte. Men kanske idag? You never know, jag tar dagarna lite som dom kommer nu. Har ju massa massa kul läsning framfør mig också!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj vad mycket ni fick, kul!!! Sådär mycket hade vi inte ens i stl 50 eller 56. Hade typ jeansen du fick och en pyjamas i 50. men tur var väl det då donnan var stor:D

2011-01-14 @ 12:39:11
Postat av: Linda

Ja visst är det fantastiskt!! Har ju lite sen innan också, men nu saknar vi bara en overall eller något som hon kan ha på sig i starten då det fortfarande är kallt då hon skall komma =)

Jag är bara rädd att jag ska måsta gå och handla premature kläder åt skruttan....men det tar vi OM det skulle bli så!

2011-01-14 @ 13:11:44
URL: http://lindasin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Finns ju så mycket mysiga overaller att hitta. Du borde kolla nu när dom rear ut varma kläder! Milou kunde ju inte ha sin overall som vi låna av Malin utan vi fick springa och köpa en ny när vi kom hem från bb i strl 62. Det var dock stor då men det är inget som gör nått då varken armar eller ben används, bara mys. Så för stort gör inget!!



Nä inge prematur här inte!!!

2011-01-14 @ 15:50:14
Postat av: Alexandra

tack så jättemycket :D

så söta kläder :D

2011-01-14 @ 16:35:39
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Linda

Camilla: ja, jag vet...vet bara inte när jag ska ha tid att gå och leta efter en...haha, herregud jag gør absolut ingenting men dagarna går fort ändå!



Alexandra: Ja visst var dom =)

2011-01-14 @ 18:51:31
URL: http://lindasin.blogg.se/
Postat av: Vic

Sv: Åh, tack så mycket!

2011-01-14 @ 19:26:42
URL: http://etoiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0