V.28

Nu när jag är sjuker så hade jag lite tid att ta lite kulare foton på veckans mage än jag haft tidigare.


 



Jag ska vara helt ärlig nu och säga att jag inte tycker att det syns SÅ mycket att jag gått upp kanske 14 kg, ser ju helt ok ut ändå; )


Nu är biljetterna bokade, the tourist blev valet av film. Klockan 16.00 skall vi på middag till svigers och så blir det direkt därifrån till Sandnes där vi skall njuta av Johnny Depp. (Atle hade ju fått njuta av Jolie OM han tyckt att hon var snygg, men nu gør han ju inte det så då får han skylla sig själv;)

Au revoir!


Kommentarer
Postat av: DIN MANN

Fyyyyyyyyy

2011-01-13 @ 14:04:01
Postat av: Linda

Dust!

2011-01-13 @ 14:06:15
Postat av: Malin och tjejerna

Haha 14kg, hur såg du ut innan!!? Du klär sådär!! Mycket bättre;) fin liten tjej där i magen!

2011-01-13 @ 14:55:53
Postat av: Camilla

Det är som att när man blir gravid göms vissa kilon?? Du ser jättefin ut! Gravida strålar. Jag blev så glad när jag fick komplimanger då jag hade Milou i magen, man liksom strålade lite extra;) Känner du också så? kram!

2011-01-13 @ 17:44:31
Postat av: Johanna

Ne, stor e du då inte! Väldans fin i håret dock, & skönt att bebis verkar gilla läget igen och lugnat ner sig med sammandragningar. kram

2011-01-13 @ 20:18:38
Postat av: Malla

Jag har sagt det förr och säger det igen, du är då sannerligen en HOT mama! Supersnygg Linda. Men det är du alltid visserligen. Och heja, heja för "stark-tankarna", hoppas dom biter sig fast på dig med sen.



Ha en mysig lördag!

2011-01-15 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0