Sjuk.

Fanns en förklaring på min trötthet igår, den kallas feber. Idag har jag bara legat hemma, sovit, druckit saft och sovit. Tur som var fanns det rester kvar från igår som mannen värmde upp och åt. Själv har jag ätit fil och flingor med jordgubbssylt. (Jordgubbssylt kan man använda till allt, mackor fil allt! -kan det eventuellt vara en graviditets craving? =) Det största utsväsningen dagen bjudit på var att ta sig till närbutiken och handla juice och nödvändigt ont då kylskåpet så illa passande var tomt och handling stod på dagens lista..
Annars har jag bara sovit, druckit vatten och juice. Har bara tagit en paracet idag då jag vet att man inte ska ta piller när man har ett litet gryn i magen -men det är bättre att ta ett piller för o kontrollera kroppsvärmen än att låta lille grynet där inne bo i en bastu.

Nu ska jag sova lite till för imorgon skall jag på jobbet (hoppas att jag mår bra bara!!!!)

Natti!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Urs då! Krya på dig och inte ska det vara någon fara att ta piller, står ju vilka man kan ta. Som du säger annars blir det ju varmt för den lilla.

2011-01-06 @ 23:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0