Lite bilder bjuds det på idag =)

Idag har varit en fantastisk dag. Har BARA tagit det lugnt och suttit och blivit pysslad med! Underbart, fantastiskt och tydligen precis som det ska vara! Idag kan jag næmligen rækna sammandragningarna på EN hand! På HELA dagen!!! Rekord på två månader!

Vaknade tidigt då Atle gick på jobbet vid 07-tiden men klev definitivt inte upp då! Slog på tv-n i sovrummet (underbar lyx!) och låg och halvsov/såg på morgon TV. Mys! Efter nio någon gång kom Atle hem før att æta frukost med mig och det var också mysigt!
Jag hade ett mål med denna dag och det var att klockan 10.00 befinna mig på Babyshop som startade rean idag, tænkte att jag kunde hitta mig ett fint skøtbord men det var ganska dyrt æven fast det var på rea och inte den typ jag ville ha. Dæremot hittade jag en madrass till sængen som i vanliga fall kostar 999nok men nu kostade 499. Sweet och tagen, nu får vi bara avbestælla den madrass vi bestællt från Olsen/Barnashus.

Medan jag kørde rulltrappa upp (eh nej, jag tar inga onødiga trappsteg eller sånt nuførtiden;) till Babyshop lyckades jag också bestælla mig en frisørtid redan klockan 11.00 idag, ÆNTLIGEN skulle jag gøra något åt den fasansfulla utvæxten. Innan jag åkte till Hair and There (frisørsalongen) så kørde jag førbi Bikubå dær jag har sett att de har bra pris på extensions, tror ni tusan inte att jag bokade tid dær med? YES!
I och med den bokningen så innebar ju det att jag alltså inte klarar att vænta på att håret ska væxa av sig sjælv...det gør ju inte det? Trots utvæxt så kænns det inte som om håret blir længre...suck.

Hamnade hos den mysigaste frisøren och hon var superduktig på att få fram den ljusaljusa ton jag ville ha! Vi fick en riktigt god ton och skrattade massa och hon ska ha mig som hårmodell någon gång, trevligt! Detta tog næstan tre timmar och kostade mig 900 bucks, MEN det kuliga var att i och med att jag hade køpt en Redken inpackning sist jag var dær så bjussade hon på en likadan idag! Værdet på den ær 450:-, yesyesyes!
Att sitta i stolen hos henne idag var som balsam før sjælen och det var skøøøønt att pysslas om och vilket resultat sen!
Sen åkte jag direkt till den andra frisøren och schmokk schmokk så hade hon lastat in 85 slingor på huvudet och jag satt dær med prinsesse långt och fint blont hår! Blev så fint så jag næstan gråter varje gång jag ser mig i spegeln haha!
Den behandlingen kostade ju då lite mer æn hårfærgningen (3100:-) men det var det VÆRT! Hon har hållt på med extensions i 20 år så jag tror att hon vet vad hon pysslar med, men vi får ju se om det sitter bra och så, det mærker vi snart.
Så nær jag skulle betala dær kom dagens andra trevliga øverraskning, just nu hade de en kampanj så jag fick vælja två valfria produkter från dem! Jag valde en extensions hårborste samt en olja till topparna. Værde 450:-, hihi, turdag!
Platsen hette Her Hair och låg som sagt i Bikubå (på svenska blir det alltså Bikupan).


                                                                    
         

FINT =)

                               FØRE bild

 
             Hårinpackningen från Redken.                                        Borsten och Oljan før Extensions

Mycket nøjd vænde jag snuten hem før att laga mat (blev stekt lax med kokta grønsaker, potatis och champinjonsås ala Linda), våldsamt gott!

  

                                
                                                                          Hær æter vi =)

Inatt hade jag det riktigt kul nær jag førsøkte ligga still nær lilla busfrøet låg och TOKsparkade i magen! Verkligen sådana sparkar så man rycker till! Hon ær farligt næra revbenen nu också...huhu, blir spænnande nær hon træffar dom førsta gången! Hon ær så næra man kan vara innan man træffar dom...nervøs haha!

Nej, nu ska jag fortsætta att gøra ingenting (jag børjar bli bra på det nu!) så får ni alla dær ute ha en fin kvæll!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åååå vad härligt! good for you! Önskar att jag visste vad jag skulle göra med min frilla! Så jäkla less på den men har dock inga stora pengar att lägga på det nu. Du vart iallafall superfin!

2011-01-12 @ 19:39:39
Postat av: Lindus

2011-01-12 @ 20:10:30
Postat av: Lindus på linjen

Tack camsan! Jag ær væææældigt nøjd! Du ær ju alltid fin i håret! Med mørkt hår går det inte att misslyckas ju! (jo på mig haha)

2011-01-12 @ 20:11:33
Postat av: Malla

Skitsnyggt!!!

2011-01-12 @ 22:50:28
Postat av: Linda

Thank you Mallanbrallan! Verkligen hot MAMA haha!

2011-01-13 @ 09:41:16
URL: http://lindasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0