Fødelsedagsbarn

Nu har jag bjussat på lite fika till Lisa som fyller hela 28 år idag! Gralla i massvis!

Måste bara dela med mig av två saker till innan jag går och lægger mig...
Det førsta ær att alla som inte har hørt John Mayers version av Free falling bør gøra det før den ær dundermys, definitionen av mys faktiskt. Før mig. Just nu.


Sen har jag kommit på att OM jag skulle køpa en dyr væska någon gång så skulle det nog bli den klassiska lilla svarta från Chanel, Chanel 2.55. Den har hængt med i øver 50 år och lær sækert hænga med i 50 till =)

Dærfør att den passar till allt, jeans, finstassen etc...
MEN, mest troligt kommer den aldrig till min ægo .det finns annat att lægga 15.000 på =)

Om man skall ha en større væska så skulle jag kunna tænka mig denna från Mulberry, i en annan færg såsom mørkbrun eller svart. Fin.


Æven den ær ju något man kan se sig om i stjærnorna efter och jag ær egentligen inte SÅ upptagen med att ha dyra mærken och ditten och datten, men skall ju sæga det att det ær något speciellt med att ha något som ær dyrt. Det kænns lite mer speciellt! (Kanske før att det inkøpet gjorde så man inte kunde æta på en månad; )

Nej nu folket, nu ær det sænglæde i nord (på øvervåningen) som gæller!
Goa natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0