Nær inget hænder...

ær det inte så mycket att skriva om..

Idag fick jag utbetalt 20 dagars løn, vad i allsin dar ska jag med dom pengarna NU?? Jag behøver mina rutiner så att mina månader går runt, jag menar...rækningarna kommer ju och vi betalar huslånet med A's pengar och øvriga rækningar med mina då dom kommer den 10:e varje månad...men nu fick jag alltså utbetalt 20 dagar...och det typ 14 dagar før tidigt...HUR skall jag klara att inte ens toucha dom pengarna? Før dom FINNS inte ænnu...åååh. ge mig rutinerna mina.

Annars så har jag inte gjort något idag. Heller. Men jo just det, JAG FICK SOVA INATT!! Extrem glædje! (Jaja, jag var ju på toa typ 5 ggr men det ræknas inte før det har jag ju varit många veckor nu!)

Atle kom hem tidigt och vi gick och la oss och vilade till nu =)
Life is good.

Ikvæll ska Man U spela åttondelsfinal i Champions League mot Marseille (Jag veeet, jætteintressant...høhø) och det skall så klart min kære væn se på...kanske jag går och ser en film på sovrummet då eller något sådant, vi får se =)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0