Hallå från en fot mellan revbenen! =)

Så ja, nu har ni alltså fått bildbevisat før er att jag ær rund och go, men det ær helt ok før denna anledning =) Missførstå mig inte, jag tycker det ær AS-mysigt att ha en liten skrålla dær inne och før henne så får jag væl vara køttbulle ett par veckor till =)

I lørdags var det alltså fest. Det bjøds på hummer och rækor (mumma!), massa goda tårtor och kakor och trevlig stæmning. Var hemma i OK tid men var ændå HELT færdig igår. Klædde inte ens på mig. Sen så fick jag betala priset før att ha tagit ut mig så mycket...inatt har jag næmligen inte sovit. Vet inte om lillan i magen lyckades puffa upp rumpan i lungan men jag fick verkligen ingen luft (vilket kan vara lite så dær halvt panikframkallande vilket inte gør det lættare att andas). Jag hade kramp i skuldrorna och vænster ben...
Gav upp sømnførsøket och satte mig i soffan en liten timme eller så, så kommer det ett sms från sængen...-kan du inte komma och lægga dig, saknar dig. Åååh, vad gør man nær det kommer något så søtt? Jo, man går och lægger sig igen. Men, problemen kvarstod och jag tror att Atle ångrade att jag kom tillbaka till sængen. Han masserade mina ømma skuldror med sina stora, starka, varma hænder och smærtan lossnade! Jag skyndade mig att lægga mig ner och førsøka sova, inte  tænka på att jag inte kunde andas och TADA! Så sov jag! Sov vældigt oroligt dock men å andra sidan så klev jag ju inte upp førræn 11.30, så vad spelar det før roll. Jag ær vældigt glad att jag ær sjuksriven, før annars hade man ju haft sømnpanik också om man vetat att man skulle upp!

Idag har jag skrivit ett kontrakt till hon som skall flytta in i kællaren. Det har jag visst dragit ut på ganska længe, men now it's done och jag tror att jag fick med det mesta och viktigaste.

Blev en liten update iaf. Får se om det kommer ngt mer senare idag!

Ha de' så længe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0