Fødelsedag!

Idag ær det min ærofyllda fødelsedag och jag har egentligen inte tid att sitta hær =)
Skall fixa lite gotta till ikvæll då min mor och bror anlænder med flyget från Sverige, A's familj kommer också på fika. Skall bli supermysigt!

Har ganska mycket att gøra bara och jag ær relativt långsam (anpassar tempo efter mina sammandragningar), så jag ska børja redan nu och æven hinna med en vila på eftermiddagen så jag inte  dæckar innan alla hjar kommit =)

Førsta stoppet før dagen ær någon butik som sæljer tårtfat, før det verkar ha førsvunnit i flytten..morrmorr..men vaniljkræmen ær vispad och står på avkylning redan.

Nu ær kaffekoppen tømd och kanelbullen uppæten (hallå, klart jag børjar dagen så, det ær min fødelsedag!) så nu ska jag ge mig ivæg ut på vægarna innan jag skall till lækaren klockan 12.20. Herrejøsses så man springer till lækaren som gravid?? Jaja, bra att de har koll på en =)


Bild lånad från fotoakuten.se

Skall førsøka få en minut øver før lite bilder senare idag!

Oh, glømde sæga att jag o A satte upp lameller i hallen igår, skall ta bild på det senare så får ni se!

Puss på snuten på min fødelsedag!
Hurrahurrahurra!

Kommentarer
Postat av: Malin och tjejerna!

Grattis Linda!!!

2011-02-10 @ 14:52:03
Postat av: Jessica

Grattis älskade vän!

2011-02-10 @ 16:56:59
URL: http://jessicaeriksson.blogspot.com
Postat av: Linda

ååh, tack =)

PUSS

2011-02-10 @ 17:35:07
URL: http://lindasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0