bilen har kommit hem =)

Så har dagen gått och jag har spenderat ett par timmar, typ 2-3, sittandes i vårt nya vrålåk med vææærldens lyckligaste man vid sidan av mig.
Vaknade vid 10 någon gång (så klart efter att ha varit vaken och somnat om hundra gånger men då klev jag upp), vid 12 kom Atle och hæmtade mig och så kørde vi och hæmtade nybilen. Sen kørde vi runt runt och myste.

Inatt har jag sovit gott och inte haft så ont...meeeen...så kom det ett nytt ont idag. Fick våldsamt aoao under revbenen på vænster sida..vet inte om det var i lungan eller vart jag fick ont men det gick inte bort førræn jag kom hem och la mig ner på soffan.. Atle lagade mat och det var namnam.

Nu skulle jag egentligen ha varit med A hos hans bror då han fyller år idag och ville bjuda på både middag och fika men jag orkar helt enkelt inte det. A kørde ivæg och jag ligger nedbæddad i soffan och tænker hyra en film. Helt færdig!

Lite sur ær jag før att jag læmnade mina ballerina kex i bilen...

Nej hørrni.
Hoppas ni haft en fin dag! Njut av kvællen nu!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anja&Hanna

HEJ! :)

nu har vi på våran blogg en tävling där du kan vinna länkning på våran blogg i en månad

Du ska göra en vår/sommar outfit med kläder från Gina tricot och H&M



Tävlingen avslutas den 18 mars och vi berättar vinnaren och visar outfit med länk till bloggen den 19/20 mars så



om du trycker här nedanför kommer du direkt till tävlingen!



http://atasteofmode.blogg.se/2011/february/hannaanja-2108.html#comment

2011-02-24 @ 19:52:50
URL: http://tasteofmode.blogg.se/
Postat av: Camilla

roligt!!! Då ryms vi med i eran bil då:D

2011-02-24 @ 20:44:10
Postat av: Camilla

Förresten tycker jag att du lägger upp alldelens för lite bilder ;)!

2011-02-24 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0