Bilder

Hær ær den dær fjædervingesnør saken som jag køpte till gumman med mamma i Sandnes.

Søt va? =)


Melsans garderob. Ytterklæderna som hænger ær till næsta høst/vinter (køpt på rea av værldens bæsta mormor;-) I den vita hænggrejjen finns 100millioner med bodiesar, trøjor, klænningar 62-74 ungefær..hon har mer klæder æn mig skruttan! I korgarna ligger lite diverse, ræknar med att det blir styr på dom nær hon kommit =)
De minsta klæderna har hon inne på toaletten i skøtbordets lådor.


Atles skøtvæska =)                   Min skøtvæska =D
Jadå, det kommer att vara så att vi anvænder den stora guldiga båda två...men vill jag vara lite flickig en dag så kan jag ;-)


Vaggan ær klar..........................sængen ær klar =)
Så hær blev vårt sovrum med lameller ist. før gardiner. Ganska rensligt och fint.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj så fint du gjort!!!

2011-02-22 @ 15:18:25
Postat av: Malla

Jättefint. KRAM på dig gravida quinna :)

2011-02-22 @ 17:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0