Svisch!

Borde nästan ta dagen i punktform, så mycket har jag gjort.
Vaknade sent och åkte ut och handlade, skulle köpa julgran men hann bara köpa foten. Jaja. Hem, lägga lillan, vika tvätt från tre maskiner, laga mat (gjorde älgstek som mami och papi kom med), det tar ett par, och fler än det, timmar att steka den. Fixade till mig, lade i ordning veden och dammsög huset. Lekte med liten och gav mat, åt själv middag och sen på med kläderna och off to work! Ute var det halkigt som bara den och jag körde sakta sakta. Första kvällen på jobb idag och det var så himla kul! Längtar till imorgon då är det dag två på jobb. Först är det dock åtta månaders kontroll kl 10, så ska hon lämnas hos farmor och så ska jag jobba kl 11. Får se hur det går med tiden!

Ikväll har hon somnat i sin säng, själv. Förvisso med benen utanför spjälorna, vidrörandes vår säng och med oss i samma rum, men, jag tror vi är på rätt spår? Ska bara försöka få henne att somna vid sju-åtta igen som hon gjorde innan förkylningen. 23-ish är inte helt ok för en så liten person. Men tog bara typ 40 min ikväll:-)
Natti!


Kommentarer
Postat av: Mela

Vad jobbar du med? :) Visst är det lite skönt att få komma ut en sväng efter månader i hemmet ;)

2011-12-07 @ 09:02:14
URL: http://melano.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Hoppas det gått bra att jobba! Härligt, det tar sig ju! Verkligen åt rätt håll! Var stolt över dig själv och din flicka, ni gör det bra! Kram

2011-12-07 @ 19:16:15
URL: http://jessicaeriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0