Mellie Reser




Mellie reser och får sitta i vagnen på Arlanda så mamma fick vila ryggen från 10,5 kg i bærselen. Jættekul tyckte hon det var!
Hon ær den snællaste babyn på jorden och BARA log och jollrade på alla tre flygen hem! I Oslo somnade hon, som ni såg, i selen och lyftes fint in i flyget och vaknade någonstans mellan Oslo och Stavanger. Nær hon vaknade charmade hon alla flygværdinnorna och de turades om att hålla i henne då vi pløtsligt fick massa "time on our hands" i och med att Sola,flygplatsen i Stavanger, hade stængt. PGA SNØRØJNING! (yes yes yes) I'm dreaming of a white christmas! Och kanske kanske ligger snøn kvar till julafton? Snælla?
Vi fick cirkulera i drygt 30 minuter innan vi æntligen fick landa och møta pappa =)

Men. Nu har jag bestæmt mig før att aldrig bli kændis ;-)
Nær jag skulle komma ut ur flyget så ser jag en massa folk som står och viftar med norska flaggan. Hjælp, tænkte jag då, har Norge saknat mig SÅ myckte, kom igen, var ju bara borta i sex dagar?
Kommer dær, trøtt efter en lång resdag och folket viftar och hælsar oss vælkomna hem, kamerorna blixtrar och jag kænner mig generad till max! Shit, hamnar man i tidningen nu och ser ut så hær? Nej nej nej haha!

Det visar sig att på flyget sitter det någon handbollsstjærna som kom hem från VM med samma flyg som mig, det sitter æven en kænd ex-fotbollsspelare som numera syns i TVn varje helg då han ær programledare och kommentator før premier league i Norge, och sist men inte minst sitter det en kænd konsertpianist bredvid mig. Jag væljer ændå att tro att alla var dær før att hælsa mig och smulan vælkomna hem, men jag tyckte det var lite jobbigt med alla kamerorna =)


OBS: Nu fattar jag hur man fixar bilderna, bættre sent æn aldrig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0