Ger upp.

Jag ger upp och inser att jag ær riktigt less på bloggen. Får inte in bilderna. Har skrivit ett helt inlægg som bara førsvann då jag førsøkte. Har bara ett ord i huvudet. Det ekar dær inne och blir bara høgre och høgre... F....A.....N. Om det finns något som irriterar så ær det nær du førsøker gøra något med din begrænsade tid och så jævlas det bara. DÅ kan jag bli sur. Nåvæl. Nu ær vi hemma från Sverige dær jag har fått den bæsta maten, bæsta sællskapet och de mest underbara dagarna! Tack mamma och pappa,Farbror Crister, faster Kattis och Moa, storebror, Carolina, Anton och Martin och Camilla før att jag fick træffa er. Alltid lika jævligt att læmna er igen. Har ætit julbord, ett riktigt svenskt julbord med skinka, kælknøl, prinskorv, mammas køttbullar, janssons, sill, leverpastej, mimosa sallad och alt vad det nu ær på detta underbara bord. Det var så gott! MM! Har spelat julklappsspel, men får så dåligt samvete då jag vinner paket så jag ger bort dom, hæ? Whats wrong with me? Mellie har fått mys, mys och mys i næstan en hel vecka och hon har njutit av varenda sekund med sællskap av den bæsta slækten ;-) Morfar ær en favorit med stort F men alla andra går jættebra dom också! Jag har fått plumsa i snø och riktigt insupit julstæmningen, på en plats dær julen faktiskt ser ut som i filmerna och bøckerna. Vita skogar och røda hus med mysiga julljus i fønstrena. En mystisk blå færg som bæddar in allt i ultimat julstæmning. Jag drømmer om en jul dær vintergatan slår sin ro. Det kan du lugnt sæga att den gør i de væsterbottniska skogarna som mina førældrar valt att bosætta sig i, Jenny Larsson jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0