Bilder

Igår var det jobb för mig och som vanligt första dagen efter julafton var det bytebytebyte av kläder. Man får kämpa för att ligga på plus i kassan men jag hade bestämt mig för att inte ge ut några tillgodosedlar och det slapp jag! Slutade på 4000:- plus. Och då var det fullt med folk i butiken hela tiden! Fjuh!

På kvällen så körde jag igång nattning av Mellie. Hon somnade som en stock kl 20.00, det tog kanske 30 sekunder. Sen vaknade hon som vanligt 1,5 timme senare. I en timme höll vi på och gå in var femte minut och ge nappen och säga god natt och till sist somnade hon om igen. Det var dock som att varje gång vi gick in blev det värre för henne? Kan man bara låta henne vara tro? Kanske gå in var tionde minut? Jaja, det gick iaf och även om det inte var så kul så var det fantastiskt när hon somnade. På mage dock, med näsan i fårskinnet:-). Så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0