Beteende

Idag lät jag inte Mellie sova tills hon vaknade utan väckte henne 8.30, efter att jag varit uppe en stund, tömt diskmaskinen, duschat, kokat kaffe och gjort mellies frukost klar. Och så klart, sett luciatåg, fikat lussebullar, tänt ljus och en brasa i kaminen. Väckte en liten baby som inte alls var med på noterna först utan bara vände på sig och ville sova vidare, men nej. Ikväll SKA hon somna och sedan sova vidare och inte vakna en timme senare utan först på morgonen.

Sen har hon börjat med något nytt. Så fort jag tar av henne blöjan så kissar hon. Provade sätta henne på pottan idag då jag visste att hon skulle kissa men det var obehagligt. En sekund efter att jag lagt henne på skötbordet så kom det, som jag visste. Lille luring. Haha:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0