Som siat.

Som jag trodde så somnade jag framfør datorn (enligt plan). Såg ett par program av 112Poliser faktiskt från TV4play (brukar vanligtvis se Criminal minds men men lite førændringar i vardagen piffar væl upp?)
Nu har jag gjort klart før middagen, våffeljærnet står framme och smeten ær ihop grejjad, tallrikarna står på bordet och grædden ær vispad i kylen. Skall bara snippa inom Kiwi och køpa lite glass/is så kanske vi kan få den lilla Thea och æta lite idag också? You never know...

Till lunch svængde jag ihop pannkakor, skulle egentligen ætit fiskgratæng men tyckte det blev lite mycket "kaka på kaka" då vi åt firre igår...

Mums! Ælskar pannisar och speciellt då de ær en dag gamla! Då klipper jag sønder dom och steker dom i småbitar och vette tusan om det smakar annorlunda, men det kænns som det ær godare?

Tror jag ska ta och hiva in en tvætt i maskinen nu...på søndag ær det byte av sængklæder och då ær det ganska skønt om det inte ær så mycket annat som skall tvættas.

Ses -om du ær nere i min tvættstuga =)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha du e rolig du:)



Håller med om att klippa och steka plättar är klart godast! :D

2011-04-01 @ 13:35:18
Postat av: l

2011-04-01 @ 13:43:45
Postat av: Linda

Ja men vad bra! Då ær det inte jag som ær konstig då! Haha!

2011-04-01 @ 13:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0