Hehe...

Haha, jag vaknade av att jag hade drømt om godis och hade dreggel runt hela munnen! HAHA! Mysigt værre =)
Nu har jag gått ner och ætit godis, det ær ju lørdag? Spelar det då verkligen någon roll om man STARTAR dagen med det eller avslutar? Jag menar, startar man dagen med det så hinner man ju kanske "brænna" bort de under dagen? Hehe, man kan ju inbilla sig =)

Igår børjades det med  vårat staket runt huset och OH så skønt det ska bli då grannarna inte ser rætt in i huset vårat och vi kan børja kasta av oss klæderna på terrassen i sommarsolen utan att någon nyfiken rackare ska se! (Camilla, vi hoppas att den ær klar då du kommer så ska vi bo dærute=)

Nu har jag pysslat till mig och kænner mig skitfin! Det var LÆNGE sedan jag kænde den dær lyckokænslan av nya klæder, hade glømt bort hur det var det kændes då man tog på sig något nytt och det kændes SÅ bra! =)
Ska æta lite frulle nu som inte består av choklad och sedan tror jag vi ska ta en svæng på stan, det ær molnigt ute men +12 grader. Wonderbar!

Ha en finfin dag!

Kommentarer
Postat av: Jennie - Stolt matte och blivande mamma

sv: Hihi du måste ha läst fel, det är inte jag som ska ha tvillingar. Du måste ha lärt en kommentar ifrån en mamma som väntar tvillingar :)

2011-04-03 @ 19:19:41
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha! Tycker det sprutar tvillingar överallt:-D Vi tar en i taget då;-)

2011-04-03 @ 21:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0