Efter BM kommer shoppingen...

Ja, jag sa ju att jag inte skulle shoppa idag, visst gjorde jag det? Humm, allt blir inte alltid som man tænker sig -det ær bara att inse.
Efter BM kørde jag Atle tillbaka på jobbet och kørde sen inom Kilden, ett ganska litet køpcenter men med en del kula butiker.
Stack først in på Lindex och køpte en massa svindyra underklæder (SÅ tråkigt att lægga pengar på men antar att det kan behøvas lite andra saker æn vanligt efter fødseln). Struttade vidare med magen i vædret in på H&M dær jag hade bestæmt mig før att køpa en till sådan dær klænning/tunika som jag køpte i svart førra veckan.

Idag blev det en marinblå.
SÅ hittade jag en fin væska som bara måstade følja med mig hem (Det var Mellie som sa det!;-)

Stilig =) Kappahl kom den ifrån.
Glømde sæga att jag køpte något så tråkigt som sockar på H&M också..

Det bæsta var att ett par var vita med blå rænder =D
Sedan skulle jag bara ta mig ut och till bilen men passerade BikBok och dær inne var det 50% på hela butiken...naejj, tænkte jag då jag kænde att mina føtter bara spatserade in dær helt på eget bevåg...
Dær inne hittade jag en lång och ganska stor men tunn beige trøja...

Den fick så klart følja med hem... 99:-

Detta långa fina halsband kostade 10:-...what to do liksom?
Så køpte jag mig "sæsongens it sak", en lång klænning. Har varit vældigt tveksam till om det ær mig, men den kostade bara 49:- så jag tænkte att jag får væl køpa den och se hur det kænns...tycker jag om det kan det bli fler långa klænningar i framtiden.
Provade den på då jag kom hem och så blev resultatet...tænk nu då att jag snart inte har samma kula på magen dårå =)


Hmm, vet inte riktigt...men vi får se =)
Sen vill jag presentera min senaste hang up som gravid. Dessa skulle jag kunna dricka 75 stycken av om dagen, men det kan man ju tyværr inte, men ooooh så goda!

Iskaffe med mocca smak "is the new black" i mitt liv. Mumma!

Har lagat mig middag (ænkemiddag). Atle ær och spelar TV-spel med sina vænner vilket innebær att jag skall få mysa hela kvællen sjælv. Det ær faktiskt ganska skønt av och till! Det bæsta med det ær att jag kan æta PASTA. MMM!! Så, nu har jag slængt ihop en APGOD pastasås med champinjoner, skinka, soltorkade tomater, tomater, ketchup, keso och Philadelphia ost med smak av ædelost/soltorkade tomater. OJ så gott det var och det bæsta av allt kanske ær att det blev kvar så jag kan æta det igen! =) Mumma mumma!

Nu skall jag sætta mig ner, kika lite bloggar (har nog blivit min favoritsyssla som gravid!) och så skall jag se det sista avsnittet av 112 Poliser på TV4PLAY. Tycker det ær ett vældigt fascinerande program och jag kan inte slå bort tanken på att jag faktiskt kunde ha varit Polis nu och jobbat som det i många många år redan! Tænk så galet det hade kunnat vara! Sedan sitter jag med en liten kænsla av att jag fortfarande kunde tænka mig att bli det...men...ja...man vet inte vad framtiden bringar, men tror nog inte att det blir någon batongprydd uniformsnisse av mig, har nog blivit før feg i takt med att  åren smygit sig på mig. Atle sæger att jag ær før snæll också...wellwell...inget ont i det =)

Ni ska nog inte se bort från att jag skriver mer ikvæll...men vi får se, kanske somnar i soffan ;-)


Kommentarer
Postat av: Maja

Så surt bara att jag befinner mig i Trysil för tillfället, inget Bikbok här:S

2011-04-07 @ 17:18:58
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Camilla

Finfina saker. Du passade utmärkt i klänningen, och säkert med eller utan mage. Shopping is tha shit! Men jag hoppas inte att jag åxå kommer göra så imrogon då jag ska försöka hålla mig till en lista. Blev ju supersugen att kolla in Monki nu ju! Iskaffe är typ det godaste!! Blev helt galen i det sen jag var i Grekland förr förra sommaren!



Ååå vad jag väntar spänt på Melsie nu!

2011-04-07 @ 17:58:29
Postat av: Madde

Mycket fin shopping och du passade jätte bra i långklänning tycker jag:D Fy jag vågar inte ens tänka på att sätta på mig tighta kläder efter att denna jätte mage e borta:S

2011-04-07 @ 18:07:51
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Postat av: jo

2011-04-07 @ 21:29:44
Postat av: johanna

oops! =) jag säger passa på att shoppa medan du kan...snart snart - vi väntar med spänning! kram

2011-04-07 @ 21:31:56
Postat av: Maja

Eftersom det varit fotbollskväll och hockeykväll här hemma så måste jag nu komma på något riktigt "tjejigt" till denna kväll:)



Hur går det för dig? Kommer den lille snart?:)

2011-04-08 @ 10:46:21
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Kikan

Åh vad mycket fint du har shoppat och du är verkligen supersnygg!!! Kram Kikan

2011-04-08 @ 14:24:28
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/
Postat av: Linda

Johanna: Medan jag kan? Jag kan ju inte shoppa så mycket kula byxor och grejjer nu, men kan førvisso handla utan baby, men jag længtar ændå till om ett par månader då stuprøren sitter på plats igen!! =D



Kikan: Tusen tack =D

2011-04-08 @ 14:50:17
URL: http://lindasin.blogg.se/
Postat av: Malin och Tjejerna!

Älskar den där klänningen, passar utmärkt en gravidkula och är jätte fin sedan utan kulan också!(alltså den blå tunikan, är inte så mycket för långklänningar men du va fin i den!)

2011-04-08 @ 15:53:16
Postat av: Jennie - Med bebis i magen

Åh vilken fin mage du har :) När är du beräknad till?

2011-04-21 @ 21:57:30
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0